Tylko naprawdę atrakcyjna wizualnie reklama przemawia dziś do klientów i jest w nich w stanie wywołać coś więcej niż tylko zniechęcenie. Nic więc dziwnego, że marketingowcy poszukują jej coraz to nowszych form. Ich uwaga coraz częściej kierowana jest na litery 3D i kasetony podświetlane, okazuje się przy tym, że nie dzieje się tak bez przyczyny.
Co to za reklama?
Gdybyśmy mieli wskazać najbardziej charakterystyczną cechę jaka wyróżnia litery i logotypy 3Di kasetony podświetlane, z pewnością musielibyśmy zwrócić uwagę przede wszystkim na to, że są one rozwiązaniami przestrzennymi. Unikatowa technologia zastosowana przy ich produkcji sprawia, że są doskonale widoczne tak w nocy, jak i za dnia, a wysokiej jakości materiały użyte w tym samym procesie pozwalają na cieszenie się efektem końcowym przez długi czas. Taka nowoczesna reklama zawsze wygląda tak, jak pierwszego dnia, a klienci zwracają na to baczną uwagę.
Na jakie korzyści można liczyć?
Tak w przypadku liter 3D, jak i kasetonów podświetlanych mówimy o przykładach reklamy zewnętrznej, ta zaś cieszy się od lat niesłabnącym powodzeniem. Wynika ono przede wszystkim z tego, że w zdecydowanej większości przypadków ludzie są wzrokowcami, a co za tym idzie, zwracają uwagę na reklamę, która znajduje się tuż przed ich oczami i nie zabiega nachalnie o ich zaangażowanie. Trakcyjna wizualnie, nowoczesna i intrygująca reklama zwiększa też świadomość marki. Sprawia, że firmowe produkty są nie tylko szybciej identyfikowane, ale i podświadomie uznawane za bardziej atrakcyjne niż te, których logo nie jest rozpoznawane przez odbiorców.